Ogłoszenie o naborze wniosków na usuwanie azbestu
Wójt Gminy Joniec informuje, że od 17.12.2020 r. do 20.01.2021 r. w Urzędzie Gminy w Jońcu można składać wnioski na usuwanie wyrobów zawierających azbest. Zadanie obejmować będzie: zbieranie (wyrobów wcześniej zdemontowanych), transport i utylizację wyrobów azbestowych.
Wysokość dofinansowania kosztów uzależniona jest od wysokości dotacji otrzymanej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, pozostałe koszty pokrywają właściciele nieruchomości ujętych we wniosku o dofinansowanie.
Warunkiem realizacji projektu jest pozyskanie przez Gminę Joniec dofinansowania Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Brak jest możliwości pozyskania dofinansowania na zakup i wykonanie nowego pokrycia dachowego beneficjentów! Ten zakres pozostaje w gestii finansowej właściciela nieruchomości.
W związku z powyższym informujemy, że wnioski właścicieli nieruchomości, którzy chcą usunąć ze swoich posesji odpady niebezpieczne w postaci azbestu, przyjmowane będą do 20.01.2021 r.
Druk wniosku wraz z oświadczeniem właściciela/li nieruchomości dostępny jest w Urzędzie Gminy w Jońcu, Joniec 29, 09-131 Joniec oraz na stronie internetowej www.ugjoniec.pl
Regulamin pobierz
Komplet składanych dokumentów stanowi:
- wniosek o przyznanie dofinansowania na utylizację wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Joniec pobierz,
- informacja o wyrobach zawierających azbest pobierz,
- oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem pobierz,
- kopia aktu własności nieruchomości.