Archiwum UG Joniec Zostań policjantem - rekrutacja!

  Urząd Gminy Joniec

Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu prowadzi procedurę rekrutacji kandydatów do służby w Policji na terenie województwa mazowieckiego.

Służbę w Policji może pełnić:

  • obywatel polski o nieposzlakowanej opinii
  • nieskazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
  • korzystający z pełni praw publicznych
  • posiadający co najmniej średnie wykształcenie
  • posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować
  • dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych 

Dokumenty jakie należy złożyć ubiegając się o przyjęcie do służby w Policji:

  • podanie o przyjęcie do służby w Policji
  • wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B) 
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru
  • kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru
  • kserokopie innych dokumentów, jeżeli ich obowiązek wynika z odrębnych przepisów    
  • pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji można uzyskać w Komendach Miejskich / Powiatowych Policji, Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkoleń Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu pod numerami: 48 345 20 15, 48 345 20 63, 48 345 31 19, 48 345 20 64, 48 345 29 53, 48 345 22 53, 48 345 31 19, 48 345 31 20

Archiwum UG Joniec